.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری استان مازندران :
کیفرخواست ۷ متهم به اخذ رشوه در پرونده شهرداری زیرآب صادر شد
شمال نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین صادق اکبری افزود: پس از تکمیل تحقیقات دادسرای سوادکوه، قرار جلب به دادرسی برای متهمان صادر و با صدور کیفرخواست، پرونده در شعبه 101 کیفری دو شهرستان سوادکوه در حال رسیدگی است.....
کیفرخواست ۷ متهم به اخذ رشوه در پرونده شهرداری زیرآب صادر شد

شمال نیوز:  رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: کیفرخواست متهمان به دریافت رشوه در شهرداری زیرآب صادر شده و پرونده در شعبه ۱۰۱کیفری دو سوادکوه در حال رسیدگی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق اکبری اظهار داشت: حسب گزارش مراجع امنیتی مبنی بر اخذ رشوه توسط  تعدادی از کارکنان شهرداری زیرآب، ضمن تشکیل پرونده، رسیدگی به موضوع مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات دادسرای سوادکوه، قرار جلب به دادرسی برای متهمان صادر و با صدور کیفرخواست، پرونده در شعبه 101 کیفری دو شهرستان سوادکوه در حال رسیدگی است.

اکبری میزان رشوه پرداخت شده را 592 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: بخشی از این مبلغ در قالب وجه نقد و بخش دیگر به صورت سکه طلا پرداخت شده است.

  
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: بر این اساس کیفرخواست 5 نفراز کارمندان شهرداری زیرآب به اتهام دریافت رشوه و دو نفر از مراجعین به اتهام پرداخت رشوه صادر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.